×

lipca 10, 2017

SIMPLE.DANCER off duty


Wakacje, cisza, spokój. Natura, pola, zwierzęta, jeziora. Jednym słowem: Mazury. Nie byłam tu kilkanaście lat. Do odpoczynku nic więcej nie trzeba. Długie leżenie nad jeziorem i łapanie słońca oraz spacery po okolicach.

Zostawiam Was ze zdjęciami, które udało nam się zrobić podczas naszego pobytu w Węgorzewie.











Sukienka MLE Collection 
Wełniany szalik Piumo.pl
Kalosze Allegro.pl
Kapelusz Reserved

Następny przystanek na mapie naszego polskiego road trip'u to polskie morze! A Wy jakie macie plany na wakacje?

MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER

11 komentarzy:

  1. Śliczna ta sukienka :) Zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za sielankowa stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie tej sukni z kaloszami. Strój pięknie komponuje się z klimatem sesji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. O wyjeździe na mazury marzę od dawna, może niedługo w końcu się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są magiczne, jestem nimi wręcz oczarowana :) nigdy nie byłam na mazurach ale mam plan, że kiedyś chce tam pojechać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nad morzem byłam i jestem zadowolona. Pieknie sie zaprezentowalas na zdjeciach. Udanego wypoczynku I pogody🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) Sukienkę z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie pogoda nie rozpieszcza, ale wierzę, że będzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka boska ! :) Kalosze dość masywnie przy niej wyglądają,ale pogoda nie rozpieszcza :P
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesamowite, że nawet w kaloszach wygląda Pani zjawiskowo, jak postać z romantycznego baletu.
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger