×

czerwca 15, 2017

SIMPLE.DANCER w domu


Zaklinam lato! Sezon balkonowy uważam za oficjalnie rozpoczęty! Kawa, książka, lekkie podmuchy letniego wiatru... nic więcej nie trzeba, aby uzyskać osobistą enklawę spokoju i wyciszenia. A propos kawy... tego lata w Costa Coffee znajdziecie nowość- kawę parzoną na zimno! To tak zwane cold brew- w szczególności polecam z syropem karmelowym i mlekiem, ale i bez dodatków jest naprawdę delikatne w smaku (choć mocno wyczuwalna jest gorycz kawy). W ofercie Costa pojawią się również nowe letnie smaki frostino, m.in. bananowo-karmelowe... mmm, pycha :)

Korzystając z pięknej pogody postanowiłam zrobić porządek z balkonem. Chodniczek, który widzicie na zdjęciach kupiłam w H&M Home i zazwyczaj zdobi podłogi w mieszkaniu, ale po wyjęciu go z pralki stwierdziłam, że rozłożony na podłodze na balkonie wyschnie przecież szybciej :) i to właśnie on zainspirował mnie do zrobienia zdjęć! Co roku nasz balkon przechodzi sezonowy lifting, co oznacza w praktyce po prostu zmianę dodatków, które go ozdabiają. Wyprzedzając Wasze pytania o deszcz, wszystko co mogę schować, czyli siedzisko, sznurek cotton balls czy poduszki, ląduje w białej skrzyni (kupiona na Allegro). W doniczkach moje ulubione balkonowe kwiaty, dalie. Staram się jak mogę, aby zachować je jak najdłużej przy życiu. Poszewka w krzyżyki od polskiej marki, Whiteplace.pl.








Bladoróżowe poszewki ozdobne również pochodzą z H&M Home. Są wykonane z bawełny i naprawdę są bardzo dobrej jakości. Od kilku sezonów poszewki ozdobne kupuję tylko tam. Srebrny lampion to prezent ślubny od mojej przyjaciółki, Alex. Kupiła go na targu w Nicei na Lazurowym Wybrzeżu. Jest przepiękny i starannie wykonany.

Jeśli śledzicie mojego Instagrama i oglądacie moje InstaStories mogliście zauważyć, że parę dni temu dostałam wyjątkowy prezent! Kolekcję perfum Modern Muse marki Estee Lauder. Większość zapachów, a w szczególności Modern Muse Chic, to zapachy idealnie nadające się na lato i wakacje. Kolekcja Modern Muse to synonim współczesnej kobiety i jej intrygującego, dwoistego charakteru- jednocześnie żyjąca w wielkim pędzie a przy tym zawsze kobieca i delikatna. Bazą zapachów w kolekcji są mieszanki kwiatowe, delikatne, ale bardzo zmysłowe. Spodobały się nawet mojemu mężowi, a ma bardzo wyczulony zmysł węchu i naprawdę ciężko go pod tym względem zadowolić :)


A Wy macie swoje oazy spokoju, w których udaje Wam się odetchnąć od codziennego pędu życia? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu :)

MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER

13 komentarzy:

  1. Jaki przesliczny balkon - napatrzec sie nie moge - moglabym na takim spedzic cale lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co zas do oazy spokoju - bedzie, jak Maz skonczy budowac sadzawke. A na razie mozna sobie usiasc w ogrodku - rozrytym - i patrzec na ptaki , sluchac ich spiewu - bardzo terapeutyczne zajecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 🌹🌸🌷🌺🌻🌼 przekazuje wiele serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny balkon! Cudowny! Czuję się mocno zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś fantastycznego, rewelacyjny decor! Ja na moim wielkim balkonie dzisiaj robiłam porządki... niestety jestem totalnie wyprana z kasy i urządzanie go musi poczekać co najmniej jeszcze kilka tygodni:) Również uwielbiam dodatki z HM - są niezłe i jakościowo i cenowo.
    Fajnie, że udało Ci się ogarnąć kącik na świeżym powietrzu - to świetna sprawa móc z domu złapać trochę słońca, szczególnie, że pogoda ostatnio zaczyna dopisywać:) Łapię Cię też na IG, ostatnio rozglądam się za nowymi miejscami online, do których mogłabym wracać.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie zaaranżowany balkon :) Mi też się marzy taka 'oaza spokoju', więc może w końcu w wolnej chwili się za to wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny balkon :)

    Ja niestety balkonu nie mam, ale czeka mnie przeprowadzka, więc będę zwracała uwagę, czy mieszkanie go posiada :) Jednak najlepsze mieszkanie nie zastąpi czasu na świeżym powietrzu, nawet na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak u Ciebie pięknie!
    Ja takiego miejsca nie mam, chociaż... no dobrze... mam takie "swoje" miejsce na kanapie - wysiedziane, co to zawsze buntuję się jak mała dziewczynka, ilekroć ktoś mi je zajmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. balkon wygląda przepięknie :) również zdjęcia robią duże wrażenie :)) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne miejsce. Widać, że lubisz tam wypoczywać.wiolka

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zdanie na już znasz, balkon jest piękny ale gdzieś Ciebie zabrakło mi na kadrach :)))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja żałuję, że nie mam balkonu! Okropnie mi go teraz brakuje - pierwsze 25 wakacyjnych sezonów spędzałam właśnie na balkonie. Potem postanowiłam się wyprowadzić...;)

    OdpowiedzUsuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger