×

maja 11, 2017

SIMPLE.DANCER off duty


Niedawno pisałam Wam o moim typowym dniu. W poście pokazałam zdjęcie wiosennej stylizacji, dziś pora na większą relację :)

Klasyka gatunku czyli jeansy w kultowym ostatnio kroju mom fit. Spodnie były bazą wyjściową do tej wiosennej stylizacji, dodałam do nich przylegający top w kolorze pudrowego różu i delikatny pasek o podobnym odcieniu. Kolorystycznie dopasowały się do tych barw tasiemki delikatnych butów marki Loft37. Ponieważ nie lubię zbyt wielu kolorów w obrębie jednej stylizacji okryciem wierzchnim została tradycyjna ramoneska z pozłacanymi zdobieniami w kolorze nieśmiertelnej czerni oraz czarny plecak. Szerokie wykończenie ramion ramoneski dobrze koresponduje z szerokim krojem mom jeans w biodrach.













Zdjęcia Adrian Hołda
z pomocą CharlizeMystery :)

Jesteśmy już na finiszu w przygotowaniach do premiery nowej inscenizacji 'Jeziora łabędziego' w choreografii Krzysztofa Pastora :) jutro pierwsze próby na scenie! Premiera już w sobotę, 20 maja w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej!

MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER

10 komentarzy:

  1. Swietna stglizacja ! Bardzo ladnie w niej wygladasz 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna stylizacja - przyjemnie dobrane kolory. Kobieca , ale z pazurem. Swietne buty!!! Musze Pani powiedziec, ze bardzo podoba mi sie Pani blog - chociaz czytam go od niedawna. bardzo interesujace jest takie podpatrywanie zycia baletnicy od srodka - to wplywa na postrzeganie przedtsawien - widac, ile za kazdym ruchem jest potu i wyrzeczen, ile pracy i pasji. Niby to wiadomo, ale jakos inaczej sie czyta, a potem oglada spektakle. Mam nadzieje obejrzec Pania na scenie przy okazji pobytu w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów! Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pasują Ci takie kolory i cała stylizacja. Trzymam kciuki za premiere. Powodzenia :-)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super delikatna stylizacja. Bardzo ładne proporcje, mimo jeansów "mom fit" (których ja jeszcze nie odważyłam się zakupić). A buty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :) Zestawienie kolorystyczne bardzo przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz absolutnie boską figurę ,ale w kroju "mom" proporcja sylwetki gdzieś sie zatraciła. Ja ten krój raczej omijam szerokim łukiem za wysoki stan, ale kocham ponad wszystko boyfriendy :) Aaaaa buty piękne!

    OdpowiedzUsuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger