×

marca 01, 2017

Because I love dance!


Dawno na blogu nie było postu z tej serii! Dlatego tym bardziej nie mogłam się doczekać, aby pokazać Wam efekty sesji zdjęciowej z Kasią. Po raz pierwszy Kasia napisała do mnie chyba we wrześniu. Oczywiście, zarówno w moim przypadku, jak i jej, praca-praca-praca spychała nasze plany na dalsze, bliżej nieokreślone terminy. Aż w końcu obie byłyśmy tak zdeterminowane, że się udało! Sesję zrobiłyśmy w Teatrze Wielkim- Operze Narodowej.
Kasię i jej niebanalne, wyjątkowe prace znajdziecie na Facebooku. Kasia specjalizuje się w fotografii ludzkiego ciała prezentowanego przez sportowców oraz tancerzy. Koniecznie zajrzyjcie i zostańcie z nią na dłużej, nie pożałujecie :) A tymczasem... zapraszam Wam do obejrzenia zdjęć, które wspólnie udało nam się stworzyć.






I personalnie moje ulubione. Zawsze marzyłam o takim zdjęciu. Dziękuję za zgodę wszystkich, dzięki którym stało się to możliwe :)


Kostium So Fancy

Sesja zdjęciowa została wykonana w Teatrze Wielkim- Operze Narodowej.
Zdjęcia objęte są prawami autorskimi, zabraniam ich kopiowania i rozpowszechniania.


MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER

10 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dobra robota! Nie mogę przestać podziwiać zdjęć. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, ponieważ widać na nim sploty Pani mięśni i pokazuje ono jak piękna może być architektura ludzkiego ciała.
    W moim odczuciu bryły są za bardzo dominujące w stosunku do Pani sylwetki.
    Pozdrawiam przeserdecznie Panią Artystkę Anetę życząc jak najszybszego nadejścia wiosny,
    Anonimka (też kawopijka i śpioszka) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! skradłaś moje serce<3 Co prawda ja zajmuję się latino dance ale to co Ty robisz działa na mnie równie inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne! Zresztą wszystkie Twoje zdjęcia bardzo lubię... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Aż chciałoby się oglądać więcej.
    Gratuluję tak wyćwiczonego i wyrzeźbionego ciała!
    Cieszę się, że tu do Ciebie trafiłam. Uwielbiam oglądać balet, a dzięki Twojemu blogowi będę w stanie dowiedzieć się o nim jeszcze więcej.
    Pozdrawiam ciepło!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo! Nawet nie wiesz jak bardzo ucieszył mnie Twój komentarz! Dziękuję i zapraszam często!! :)

      Usuń
  6. Czy poza z ostatniego zdjęcia ma jaką nazwę? To attitude?

    OdpowiedzUsuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger