×

grudnia 05, 2016

Wanna feel fancy? How about So Fancy?

photo Łukasz Murgrabia; Ania Czeszejko oraz Yuka Ebihara

Od lipca czekałam na tę wiadomość. Od sesji zdjęciowej, w której uczestniczyliśmy wraz z moimi koleżankami i kolegami z zespołu Polskiego Baletu Narodowego. I soliści PBN, Marta Fiedler i Paweł Koncewoj ruszyli ze swoją marką kostiumów baletowych So Fancy.
To pierwsza polska marka, która specjalizuje się w produkcji takich kostiumów baletowych dla kobiet i mężczyzn. Każdy model, a jest ich kilkanaście, możecie wybrać w odpowiednim dla siebie kolorze. Oferta jest naprawdę imponująca. Więcej o samej idei So Fancy pisałam Wam już w innym poście: tutaj :)
Zamówienia można składać na stronie internetowej marki www.sofancy.pl

Kostium Emerald
Kristóf ma na sobie kostium Peridot

Kostium Citrine

Kostium Quartz
Kristóf ma na sobie trykoty Fluorite

Kostium Garnet

Z Anią Czeszejko i Kristófem Szabó

Autorem zdjęć jest




Znacznie więcej modeli kostiumów znajdziecie na stronie marki!
Dajcie znać, które podobają się Wam najbardziej :)

MIŁEGO DNIA

SIMPLE.DANCER

2 komentarze:

  1. wzory są niesamowite! któryś za pewne trafi do mnie .. tylko teraz jak wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! Ja już mam swojego faworyta, ale długo mi zajęło zanim ostatecznie się zdecydowałam :) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger