×

marca 10, 2016

Baletowa moda #12 z marką Flexistretcher


Kamizelka ODILE VEST, którą możecie zobaczyć w dzisiejszym poście to prezent od marki Flexistretcher. Gdy dostałam wiadomość od zespołu FLX z Nowego Jorku oszalałam z radości! Ta kamizelka podobała mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją na stronie :)
W wiadomości przeczytałam, że ekipa Flexistretchera uwielbia mojego Instagrama, przede wszystkim zdjęcia, w których ukazuję niezastąpioną gumę do rozciągania ich produkcji (tutaj przeczytacie o niej więcej)- w ramach podziękowania postanowili wysłać mi tę wdzięczną kamizelkę! Dziękuję!

Kamizelka jest świetnie dopasowana, plecy są wykonane z neoprenu, dzięki czemu fantastycznie zatrzymuje ciepło, bez poczucia dyskomfortu związanego z poceniem się podczas lekcji czy prób. Dodatkowo jej design przypomina delikatnie klasyczną paczkę Czarnego łabędzia a zapinany golf dodatkowo potęguje to wrażenie. Bardzo ją lubię :)





Skoro wspomniałam Nowy Jork na początku tego wpisu, poruszę jeszcze jeden temat związany z serialem Flesh&Bone :) Tym razem chciałam Wam opisać jak w zespole baletowym faktycznie wyglądają audycje do różnych produkcji baletowych, czy do samego zespołu właśnie. Oczywiście posłużę się przykładem Polskiego Baletu Narodowego.

Co roku w okolicach maja, dyrekcja organizuje otwarte audycje dla tancerzy zainteresowanych pracą w naszym zespole. TUTAJ możecie przeczytać, co kandydaci muszą przygotować, aby przystąpić do audycji, jakie powinni mieć kwalifikacje oraz jak sama audycja będzie przebiegać. Decyzję o zatrudnieniu danego kandydata podejmuje dyrektor zespołu.

A jak wygląda proces ustalania obsady do kolejnych premier? Przede wszystkim na kilka miesięcy przed ustaloną datą spektaklu przyjeżdżają choreografowie bądź ich asystenci czy osoby odpowiedzialne za przekazanie choreografii i obserwują nasze lekcje. Dzięki temu poznają poziom zespołu, wypatrują tancerzy odpowiednich do konkretnych ról. Oczywiście znają hierarchię zespołu i pierwsi soliści oraz soliści mają pierwszeństwo jeśli chodzi o obsadzanie czołowych postaci przy tworzeniu obsad. Ale nie oznacza to, że nie spotkamy się z zaskakującymi wyborami :) Nigdy jeszcze nie spotkałam się z ekstrawagancją w stylu dotykania tancerki czy tancerza po ramieniu i oznajmiania ty zostajesz rodem z Czarnego łabędzia Aronofskiego. Zawsze gdy obsada zawiśnie w gablocie ze wszystkimi ważnymi dla nas informacjami, na jej końcu widnieje dopisek obsada może ulec zmianie z podpisem choreografa albo dyrektora.





Kamizelka ODILE VEST Flexistretcher

(Fryzura: Lidia :D )


MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER



1 komentarz:

  1. Uwielbiam czytać o świecie baletu, który przedstawiasz na blogu :) Sama tancerką nie jestem, ale aż chce mi się poszerzać wiedzę na ten temat, nawet przeczytałam o audycji na stronie Teatru Wielkiego :)

    OdpowiedzUsuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger