×

maja 28, 2015

SIMPLE.DANCER w pracy


Kilka zdjęć ujętych podczas przerwy w trwającej 6 godzin próbie do Wilhelma Tella... ich autorem jest Tomek Fabiański, mój kolega z pracy, również biorący udział w zbliżającej się premierze opery Wilhelm Tell. Sobota, po ponad 4 godzinach pracy... nic tylko rozpłaszczyć się na podłodze i czerpać jak najwięcej z chwili odpoczynku ;)







No, ale sprawdzenie newsów na Facebooku obowiązkowe!




Tak było w minioną sobotę... a dziś przyjechał pracować z nami choreograf, Amir Hosseinpour. Jest ciężko, ale jesteśmy wytrwali ;) premiera 21 czerwca!


SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOICH CZYTELNIKÓW :)

SIMPLE.DANCER

5 komentarzy:

  1. to tylko koszulka czy byłaś też w San Francisco ? Do SF nawet bardziej bym chciała pojechać niż do NYC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prezent od przyjaciółki :) nie byłam w San Francisco, oczywiście bardzo bym chciała, ale mimo to, nadal Nowy Jork jest na czele mojej listy ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. są może jakieś duety, w których występują dwie tancerki (nie znam fachowej nazwy na tą formę taneczną) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm..ciekawe czy jest na to nazwa :) to chyba prostu duety żeńskie. A chodzi i balety klasyczne? Bo w spektaklach współczesnych na pewno są :) ale jestem pewna, że i w klasyce znalazłoby się trochę.

      Usuń
    2. tak chodziło mi właśnie o balety klasyczne :-) takie na przykład jak Duże Łabędzie z Jeziora Łabędziego

      Usuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger