×

września 20, 2014

SIMPLE.DANCER w pracy

nasze kostiumy do spektaklu
Już dzisiaj pierwszy spektakl w sezonie! To Romeo i Julia Krzysztofa Pastora do muzyki Sergiusza Prokofiewa :) Kostiumy i scenografię zaprojektowała Tatyana van Walsum. Ja występuję w scenie balu u Capuletich. Tymczasem, zapraszam za kulisy... zdjęcia zostały wykonane podczas wczorajszych prób scenicznych.

Here it goes! Today we have our first show of this season! It's Krzysztof Pastor's Romeo and Juliet with Sergey Prokofiev music. Costumes and set were designed by Tatyana van Walsum. I'm taking part in Capuleti's balroom scene. But for now, join me here, at backstage... the photos were taken during yesterday's stage calls.


a za kulisami...
meanwhile at backstage...



Na zdjęciu ze mną moja koleżanka z garderoby, Agata Ziółkowska/with my friend Agata :)



Czekając na wejście na scenę (i pytając siebie "gdzie jest mój partner?)
Anticipating entrance on stage (and asking myself 'where's my partner?)

Na scenie
On stage

Z Michałem Chróścielewskim/with Michał
A po próbie...
And afterwards...

Z koleżanką z garderoby, Darią Majewską (żołnierka)/with my friend Daria (a soldier)

Zachęcam do komentowania i sugerowania tematów na posty :)
I invite you to comment and suggest posts' topics :)

SIMPLE.DANCER

4 komentarze:

  1. Jak trema przed spektaklem i atmosfera między tancerzami za kulisami?

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że trema występuje zawsze. W mniejszym lub większym stopniu u każdego, ale im częściej dany spektakl jest tańczony tym ta trema się zmniejsza, ja mam takie doświadczenia :) a atmosfera między tancerzami przed spektaklem u nas zawsze jest przyjazna, wszyscy życzą sobie nawzajem powodzenia, szczególnie gdy ktoś debiutuje, w dowolnej partii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak poszedł wczorajszy spektakl? Duża trema?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odczułam dużej tremy. Cieszyłam się z pierwszego spektaklu w sezonie :)

      Usuń

podobne posty
Copyright © 2016 SIMPLE.DANCER's life , Blogger